måndag 30 juni 2008

Sällsam, del 2

.
Det är också en speciell känsla att vara ensam i ett stort hus på landet när himlen är svart och regnet öser ned utanför och man inser att stupröret läcker precis ovanför den av källarnedgångarna som saknar avlopp och att det nu står två decimeter vatten därnere och väntar på att läcka in i källaren. Men det behöver ni inte prova, ni kan ta mitt ord för att det är en upplevelse!

Jag löste det för övrigt provisoriskt, med kvinnlig list ;) Min man kom hem och undrade vad jag gjort med poolen. Han hade även med sig presenning. Som jag sade.
.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga inlägg konstant underbara Magdalena - du skriver såååå bra om ALLT!

Kram Maria

Millimu sa...

Tack Maria, vilken fin komplimang! Jag blir jätteglad, stolt och rodnar blygsamt på samma gång! :)

Kram!