lördag 21 juni 2008

Dagen efter

.
Känner mig alldeles trött och ur balans och detta trots att jag hade en fullkomligt nykter midsommarafton designerad chaufför som jag var. Vi hälsade på hos goda vänner norröver och kom hem runt halv ett på natten, detta räcker visst för att få mig att känna mig som en zombie resten av dagen. Och då var det ändå jag som fick sovmorgon imorse, min stackars man var uppe med glada barn redan klockan 6...

Vi hade i alla fall en härlig midsommarafton med mycket folk, några hundar och mycket god mat. Förutom matjesilltårtan jag skrev om igår provade vi också att göra Sommarknyten på grillen - mmmm, smaskigt! Nu håller vi just på att laga sillunch för att äta upp resterna av tårtan från gårdagens kalas - förut var detta en trädgårdsblogg, nu är det mat som gäller ;)
.

1 kommentar:

P-lina sa...

Nu har jag äntligen hittat hit! ska försöka läsa ikapp nu...hehe

Kram på dig!