tisdag 26 augusti 2008

Vardag

.
Jaha. Så det är så här det är att vara fast i ekorrhjulet.

Känns som om jag bara jobbar, hämtar barn, lagar mat, tvättar och sover. Inget roligt hinns med. Faktiskt inte ens allt som är tråkigt. Ingen får till exempel komma hem till oss och kolla under vårt köksbord just nu ;)

Tänk att man kan glömma hur det är att jobba! Jag har glömt hur lång tid det tar innan man slutar vara så här trött också - någon som kan upplysa mig? Eller är det kanske dags för den där rosenroten nu som alla väninnor prisar som mirakelmedel?

Till dess får jag pigga upp mig med att lyssna på Björk på hög volym när hon konstaterar att: "There´s mooore to life than this..."
.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

I helgen tänkte vi ta en utflykt till landet och kika under köksbord. Vi ringer inte före, vi bara dyker upp. Okej med dig?

;)

I oktober är jag också där. Kram på dig!!!

Millimu sa...

Mmm, varsågoda! Nu är det helt okej!

Efter en lördag med städning kan alla få komma och kika under mitt köksbord.

Kanske måste jag sätta igång att baka något meddetsamma, man vet ju aldrig hur stor anstormningen blir efter ett så lockande erbjudande... ;)