torsdag 11 september 2008

Sjumilakliv

.
Den längsta resan är resan inåt.

- Dag Hammarskjöld
.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

När jag såg överskriften på bloggkoll (jag är en av dina prenumeranter, det visste du nog inte) så trodde jagi nte alls att det var sådär djupt vi skulle gå. Jag tänkte mest på Martin Stenmarck JAG KOMMER INTE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM IKVÄLL, om jag känner mig själv... :)

Millimu sa...

Ha, ha! Nja, jag är inte så svag för Martin Stenmark om jag ska vara ärlig, det är inte riktigt min typ av musik...

Jo, jag misstänkte faktiskt att du var prenumerant - jag tror nämligen bara jag har en och vem annars skulle det vara ;)

Kram till dig!

Pernilla sa...

He he, jag är ditt fan! Har du lämnat in uppgiften till fröken? Jag lär få underkänt då jag mailade och ifrågasatte studietempot... :)

Och ang. Martin så orkar jag inte hela skivan.