onsdag 29 oktober 2008

På fel kurs

.
Jaha. Då var man på kurs igen... Tycker jag knappt hann komma tillbaka på jobbet från förra kursen innan det alltså var dags igen. Den här gången fick jag veta vid hemgång i måndags att det var tänkt att jag skulle gå på kurs (heltid såklart i vanliga fall jobbar jag deltid) på onsdag och torsdag samma vecka. Framförhållning är inte min chefs starka sida.

Så nu sitter jag åter på skolbänken, fast med ett mycket tråkigare ämne. Ironiskt nog är vi i samma sal som på förra kursen, det kändes nästan som om jag aldrig lämnat den. Fast jag bytte faktiskt plats. Förra gången blev vi anvisade plats med namnskyltar och då hamnade jag allra längst fram och fick sitta som ett ljus och vara den duktiga flicka jag är van vid. Nu satte jag mig längre bak för i det här ämnet har jag ingen som helst lust att ta några extra poäng.
.

Inga kommentarer: