onsdag 16 juli 2008

Hemma igen!

.
Åh vad skönt det är! Vårt eget hus, våra egna tider och i kväll hägrar våra egna sängar! Min man är alldeles sned och vind efter nätter i bäddsoffa och jag kan väl tillstå att jag sover bättre i vår extrabreda dubbelsäng än ihopknögglad på 80 cm med minst ett barn i famnen.

Vi har hur som haft en jättehärlig semestervecka i Skåne. Vädret var lagom för alla utflykter, men inga baddagar precis. Istället hann vi med precis det vi föresatt oss och jag fick även min mycket efterlängtade danska dag. Fick insupa den kontinentala atmosfären och lyssna till det vackra språket och kom hem med lite barnkläder och en massa inspiration!

Nu återstår bara uppackningen...
.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Välkomna! Har saknat dig du vet var. :)

Millimu sa...

Tack Pernilla! Jag har saknat er också!