söndag 16 november 2008

Jekyll & Hyde

.
Jag har försökt skriva ett inlägg hela helgen, men ibland hamnar jag i skrivkrampsveckor precis som jag ibland hamnar i skrivklådsveckor. Just nu satt jag och klurade på hur jag skulle bryta den inläggstorka som drabbat min blogg då min man stack in huvudet genom dörren (hm, bara det lät ju konstigt, som om han vore en gengångare eller något) och meddelade att det är tv-serien Jekyll nu. Av en slump råkade vi se förra avsnittet och det var något av det mest bisarra jag sett. Jag tror inte jag ska rekommendera den men den var verkligen konstig. Men om någon har undrat hur det vore att se James Nesbitt från Kalla fötter spela sig själv och en vampyrliknande varelse med blodsprängda ögon som flörtar med Gina Bellman från Coupling som egentligen är gift med Mr Hyde... Ja, då får ni väl titta nu då.
.

Inga kommentarer: